lørdag den 25. august 2012

Cover by Reason to Smile.

Mig og Clara spiller begge musik, og har derfor valgt at starte at spille musik sammen.
Clara spiller guitar og synger.
Jeg spiller klaver.
Tilsammen hedder vi Reason To Smile, lidt ligesom vores blog jo. ;-)

Her den anden dag, aftalte vi at spille og indspille "Pumped up Kicks" som er lavet af Foster the people.
Sangen er okay nem at spille, og det er en sang vi begge godt kan lide.

Vi brugte den første times tid på at indspille sangen på Clara's lillebror værelse, for der har han klaver.
Clara har købt en recorder, til omkring 800 kr, som er super god.
Bagefter startede vi på musivideo'en. Vi ville ikke lave en med en handling. Men en musikvideo der beskrev hvordan vi er.
Vi lavede en rød tråd igennem musikvideo'en med converse sko. Og så ellers bare en masse video'er af os selv.
Video'erne er optaget med Iphone og det tog ca. 1 time.

Vi lavede også lige et voldsomt stunt, hvor jeg skulle løfte Clara op, og svinge hende rundt. Men vi havde ikke talt sammen inden om hvordan vi ville gøre, og derfor misforstod vi hinanden. Det endte med at Clara væltede ned og jeg landede hårdt, med min røv, lige i hendes hoved.
Hendes bøjle knækkede, og hun fik næsten hjernerystelse.

Bagefter klippede vi det sammen og det tog også ca. 1 time.

Se hele video'en her:

http://www.youtube.com/watch?v=uUjys1WHcOU&feature=share




//Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar