tirsdag den 21. august 2012

My life, Karoline #3

Anden dag i skole. Ny pige i klassen. Jeg var spændt på at se hvordan hun så ud, bare hun ikke var pæn, og populær. En dag ville give mig konkurrence, det var det jeg frygtede.
Idag gjorde jeg mig ekstra lækker, den nye pige skulle vide at det var mig der bestemte her i klassen.
Hun skulle ikke være i tvivl.
Da jeg kom op i klassen stod alle pigerne i en ring om den nye pige.
Lige hvad jeg frygtede.

Da jeg kom hjem var jeg nervøs. Nervøs for at se hvor mange likes den nye pige havde. Hvpr populær hun var i forvejen. Hun hed Natalie. Den (nye) populære pige Natalie.
Jeg kiggede på hendes profilbillede. Rødt farvet hår. Spiser pizza, taget med et rigtig godt kamera. Se selv:

Irreterende flot. Irreterende mange likes. Jeg hadede hende. Afskyede hende. Jeg kiggede på hendes væg, den var fyldt med opslag fra dem fra klassen de skrev:
"Woow, hvor er jeg glad for at du kom ind i klassen, du er fantastisk!" eller

"Jeg er glad for at du idag er blevet min nye veninde! Håber vi får nogle fantastiske år sammen!"
og ikke mindst:
"Bare jeg var som dig, du er jo helt igennem perfekt."

Selv Thea skrev på hendes væg...
Det var nu eller aldrig. Nu jeg skulle bevise at jeg var bedre end den nye Natalie. Jeg  valgt derfor at ligge et nyt profilbillede ud af mig. Det skulle være perfekt. Jeg brugte de næste par timer, på at finde et perfekt billede, og kom frem til dette resultat:


Jeg synes selv det var rimelig godt. Jeg lagde det ind og sad og ventede på de kommende likes. Haha, nu kunne den nye Natalie rigtig se hvem der styrer! Jeg ventede 5 min. 2 likes... 10 minutter, 10 likes, 30 minutter, sølle 25 likes.... Jeg kunne godt ligge mig ned og græde. For grædefærdig det var jeg...
Og det var så også det jeg brugte de næste 2 timer på.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar