fredag den 26. oktober 2012

Verdens mest mærkeligste ting, følelser.


Verdens mest mærkeligste ting, følelser.
Følelser for dit crush, følelser for dine venner, dine haters, følelser over det hele i en stor klump.
Sådan er mit hoved i hvert fald. Forvirret. Forvirret af følelser.

Følelser er jo andet en forelskelse. Man har følelser for alle. Alle man kender. Eller det er faktisk løgn. Jeg har det også nogengange sådan, at jeg ikke føler noget for folk. Det er som regel ikke en god ting, fra min side af.
Men det værste er når ens følelser skifter, hele tiden. Især når det skifter for folk, der virkelig, virkelig er søde mod en. Jeg har flere eksempler på folk lige for tiden, personerne ved det godt selv, hvem ved måske læser de dette nu?
Det er træls for man kan jo ikke rigtig gøre for de skifter, og det er ikke rart for folk det går ud over. Men jeg håber da bare det er en fase, hihi.
Nånå nok om mig og mine følelser.

DET ER FREDAG!







//Maja


Ingen kommentarer:

Send en kommentar