tirsdag den 6. november 2012

Utrøstelig.

Følelsen af at have været deprimeret i flere dage, uden rigtig at vide hvorfor. At gå at være deprimeret uden at folk egentlig kan se det på en. Men inderst inde, hænger en sur smiley og overtager en.

Jeg har endelig fundet ud af hvad der er galt.
Når man elsker en person rigtig rigtig højt, er noget det sværeste at se dem ked af det. At se og høre dem græde, uden at kunne gøre noget, uden at kunne sige trøstende ord, når der ikke er noget at gøre.
Det er en af de værste følelser jeg endnu har prøvet.
Jeg håber at personen ved hvor meget jeg elsker den, og at jeg ville ønske der var noget jeg kunne gøre. Når nogle man elsker er ked af det, bliver man det også selv.

"Efter regn, kommer sol"

Ja og så er man vel også bare lidt i en vinterdepression. Når bare December kommer bliver alt godt, & trygt.
Stay cool people, December is coming soon!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar