torsdag den 20. december 2012

Juleferie, jaja deler min dag.

Har været syg en uges tid nu, sååå trist. Men idag var jeg rask wuuuhuu!

Historien om den stjålne taske:

Vi skulle kun møde fra 9-11, så det var jo dejligt! Bagefter ventede mig og Signe på troldene Tazz og Anders. Vi gik alle fire ned på Sun Flower, jeg var ikke så sulten, så jeg lagde sandwichen ned i tasken. Vi gik lidt rundt, og endte nede på volden. Vi stillede cyklerne et sted, og gik så om på den anden side af en 3 meter lille bakke. Der var en bænk så der satte vi os. Signe og Anders fodrede ænder, med kage.
Tazz har en cykel til 9000 kr, så derfor gik vi om på den anden side, for lige at låse cyklen. Signe og Anders begyndte at kede sig med ænderne, efter at vi havde kaldt Anders, for Anders And, ahaha.
De kom om til os, og vi stod lidt og kyssede, og jeg gik så lige om efter tasken.. Og den var væk. Vi kunne ikke se andre omkring os end en gammel mand, så personen må have været vildt hurtig væk igen.
Vi gik til politiet, lavede en sag om det, og bagefter til banken og lukkede mit kort. Men det værste af det hele, var at det jeg savnede mest, var min sandwich jeg lige havde købt!

Nånå, sur start på juleferien, ikke som Clara der bare snupper til Gran Canariaog 25 grader! Ikke misundelig, nej nej..

Bagefter skulle vi hente Ida i børnhaven, og da jeg åbner døren til børnehaven, bliver jeg fyldt med en velkendt lyd, gangnam style kører over hele børnhaven, og da jeg kigger ind i det første rum, ser jeg 15 små børn stå og danse gangnam style, på hver deres egen måde. Så er den altså også virkelig kendt! Det var ret morsomt, og Ida ville først med hjem da sangen var færdig.

Lidt billeder:

Uff har en lækker kæreste.

Ferie wuuuhuuu!


//Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar