lørdag den 1. december 2012

Julestemning, til dem der mangler.

1. December. Følelsen af at have overlevet alt det kedelige og triste, der medfølger efteråret.
Min November har nu været knap så trist. Men alligevel. Nu kommer lyspunktet, og jeg er sikker på at min jul, bliver den bedste jeg nogensinde har haft.

Havde en utrolig fantastisk aften med min kæreste igår, og lever stadig på alt det glæde det gav mig.Når man bare elsker alt ved en person, bare det hele. Jeg har aldrig elsket en dreng så højt som jeg elsker dig, alt er bare perfekt. Jeg kan ikke beskrive følelsen.

Og når man så vågner op til lidt sne, kalenderlyset som er tændt, og julemusik på hjernen, bliver ens humør kun bedre. Mit humør har aldrig været bedre.

Hvis i mangler julestemning, så vil jeg give det råd at tage nissehue på og skrue godt op for julemusikken. Så lover jeg det nok skal komme!

Vildt at en måned, kan ændre ens humør så meget!

(juuuhuuu har fødselsdag om 2 uger!)

Lidt julebilleder til jer:














Sender dejligt humør ud til jer alle.
//Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar