søndag den 9. december 2012

Lidt fra alle hjørner.

Dette indlæg, handler om livet.
Om ting vi glemmer. Ting vi husker. Også selvom vi ikke burde. Men hvem skal bestemme hvad vi burde huske? Hvad vi burde glemme?

"Enjoy the little things in life …. One day you will look back and realize they were the big things." 

-Det er så sandt. Alle ved det. Vi glemmer at være taknemmelige for de små ting. Som egentlig faktisk er store ting. Og hvem skal bestemme om de er store eller små? 

"For altid er ikke et ord, men et sted to forelskede går hen, når ægte kærlighed, bringer dem der." 

-Når du inderst inde godt ved at altid, ikke er altid. Du siger det ikke højt. Og slet ikke til den du elsker. For du vil ikke tro på det. Det er en evne man har, hvis man kan tro på det. En evne hvor sandsynligheden for at du bliver såret er stor, men hvis du tager chancen. Elsker du fuldent. Og ja, der er rent faktisk en chance for at for altid, er for altid. 

____________________________________

-Jeg er vild med de citater. Fordi jeg kan se mig selv i dem. Sådan er det altid. 


Jeg overvejer stærkt at starte en ny novelle. Bare uden film, denne gang haha.

"Hvis du tør elske, tør du leve" Husk det derude!

____________________________________

Mit liv er perfekt, de perioder skal man fucking nyde ja!



seriøst, hvis i ikke hører denne sang kan i lige så godt ligge jer ud foran et tog, den er gud.
(der er chance for at du får den på hjernen i en uges tid)

http://www.youtube.com/watch?v=rbX6pZcs580&feature=fvst



Fuck det var en syg tid jeg havde, for 1 ½ år siden man.. Det der er et røntgenbillede af min ankel. 9 pinde direkte gennem benet. Knoglerne skulle skubbes 4 cm fra hinanden. Av. 

God aften derude! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar