tirsdag den 25. december 2012

Små tænksomme juleord.

Julen.
Jeg vil ikke skrive om mine gaver. Om den gode mad.

For julen handler ikke om gaverne. Okay, måske for de små. Men julen, handler om relationerne. Hvis du selv føler at gaverne er en stor del, så tænk på hvordan det ville være at sidde og pakke gaver op, alene på ens værelse. Ik' fedt.

Julen handler egentlig heller ikke om Jesus mere. Eller måske alligevel. For Jesus symboliserer jo kærligheden. Og det er kærligheden mellem de mennesker du elsker du skal finde frem, og tænke over, når det er jul.


"Christmas is not as much about opening our presents as opening our hearts."  ♥

Husk det. Bare husk det.

Jeg kunne mærke at i år, var jeg også noget til det punkt, at bare at være sammen med familien, familie som kommer langt væk fra, familie som man elsker, at være sammen med dem, fyldte mig op med lykke.

Gaverne var bare overflod. En overflod af lykke. Det bedste ved gaver er jo også at vide, at en anden, har gået og fundet den gave, præcis til dig. Min aften var perfekt. Helt og aldeles perfekt. Jeg håber i andre havde samme oplevelse. Glædelig Jul.


Fantastiske dejlige piger. 

Vil lige minde jer alle om, hvor grimt det ville være til mig, med blond hår ahahahah.

Fortsæt god juleferie!

//Maja



Ingen kommentarer:

Send en kommentar