tirsdag den 15. januar 2013

INDLÆG NR. 100!!

INDLÆG NR. 100

Det er så vildt at jeg allerede har skrevet 100 indlæg! 
Hvad har jeg dog skrevet i alle disse indlæg?
Hvor har jeg dog fået mine ideér?

I kan takke jer selv. Takke jer selv for at være min inspiration. 
Og ikke mindst fordi i vil læse det jeg skriver. 
Jeg skriver nemlig altid om det jeg oplever. Om folk omkring mig. Om indtryk, tanker & følelser.

Og jeg stopper ikke. Så kære hater, du bliver nød til at læse mine indlæg fremover også.


Lidt af mine ynglingsbilleder fra bloggen, mig og Clara's video & ekstrabilleder du får lov at se: 

 (Og hvis du kigger til sidst er der billede af mig, for mange år siden! Du er advaret!) 






Læææækker ^¨

Husk budskabet ^^


Jeg var virkelig sej dengang... Ja... Det er mig...


//Maja AAR


Ingen kommentarer:

Send en kommentar