lørdag den 5. januar 2013

Shopping på sidste led

Det har været en hård skolestart! Lærene går helt amok med lektier, og jeg kan dårligt nok huske hvilken dag det er. Men what ever, skolen skal tages seriøst nu!
__________________

Shopping med Emma!

Ikke noget nyt. Det er kun 3 gang. på 3 uger. Vi plejer at være sammen 3 gange om året såå..
Det har været skønt, og udsalgene er på sit højeste nu! We like!
Intet bedre end udsalg! Tror vi kan alle tilbudene udenad nu!

Beskrivelse af Emma: Dejlig stædig pige, hendes egen mening er altid den rigtige, og hun er klodset, og tit negativ for ting.. Ahahahah.. Kedsooooomhed. Ej hun er skøn, vi har kendt hinanden lige fra den dag Emma blev født, præcis 10 dage efter mig. Og så er vi foresten også grandkusiner! Minderne med dig, kan ikke tælles.

ps. Emma vil gerne lave en beskrivelse af mig men får ikke lov nej.

Og forresten er Emma skide dårlig til offentlig transport. Men jeg kan ikke snige mg udenom at det var mig der fik mig og Emma stort set til Kbh idag. Vi skulle tage toget til Nyborg, og tager den bare som vi plejer, men nej.. Det var et lyn tog, og alle tog-menneskerne samlede sig og snakkede om hvad de skulle gøre med os, vores billet gik jo til Nyborg, men næste stop var i Høje Taastrup, og toget kørte vildt hurtigt.
Til sidst endte det med at vi fik lov at springe af i Nyborg, og vi lovede at fortælle alle om hvor dejlige og flinke DSB er!
Så tusind tak til Dsb.

Bare rolig, snart venter dybere tanker her på bloggen end shopping.

Lidt billeder:

Vi ses. Join jer selv. Hej.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar