onsdag den 20. februar 2013

Om stort & småt, vinterferie er godt.



Min vinterferie har været så perfekt indtil videre, jeg har ikke fået sovet særlig længe, men jeg elsker nu også at have travlt. Have planlagt en masse ting at lave, og fyldt kalenderen ud med dejlige ting.

Jeg har oplevet små fantastiske oplevelser, og nogle af de større, og jeg ved at vinterferien vil fortsætte med samme glædeligheder. (uh, smukt ord)


Store & små billeder af store & små oplevelser:
Min næse er kold.

Jeg er lille og buttet :I


Følelsen af at sidde klemt..



Jeg var vildt til det der gokart! Men av min ryg & hals..


Hjemmelavede natbriller fra søsteeer.

Lille overdrevent smil.

Kaaaage. Det kan vi lide!

Varm hyldeblomstsaft, lidt som te bare tykkere, med lime & ingefær.

Ferskenjuice, århhh we like!

Lille muffin, kun en anelse større en negl, smager dejligt. 


Kbh ja.



Det var lidt om stort & småt, vinterferie er stadig godt. 

//Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar