søndag den 3. marts 2013

Når Vinter giver slip

Solen er endelig kommet frem, og derfor gik jeg ud i solen og nød starten på forår med en smoothie, og sad bare og nød solen, jeg...

Sådan kunne starte dette indlæg, som alle andre gør, men det vil jeg desværre ikke.

______________________________________

Jeg vil hellere skrive om noget jeg selv synes er interessant. Noget jeg selv ville være interesseret  at læse. 
Det jeg synes er interessant ved været lige nu, lige i de dage her, er hvordan man bare kan mærke at vinteren giver slip på alt. Som om at to mænd er oppe at slås, den ene er stor, mørk og ond. Den hedder Vinter. Den anden er mindre, glad, og lys. Den hedder Sommer. Vinter har igennem hele vinteren stået med Sommer i sine hænder, løftet ham væk fra os, men på et tidspunkt bliver Sommer for tung for Vinter, og den er nød til at smide Sommer fra sig, med et stort "bump". Vinter bruger hele sommeren på at gøre sig stærk nok, til at kunne løfte sommer op igen, og selv herske. 

Det er det der er sket. Vinter har lige givet slip på Sommer. Smidt ham fra sig. Nu er det hans tur til at herske.
_______________________________________
 
Nyd det. Eller, det ved jeg jo godt at i gør. Video'er på snapchat, billeder på Instagram, og statusser på Facebook, fortæller mig hele tiden hvordan i sidder udenfor og nyder solen. 

-Og uha hvis dig der hater på mig og min blog læser det her, er du jo velkommen til at komme med lidt dejligt kritik af dette indlæg på Formspring. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar