lørdag den 30. marts 2013

That feeling. Følelsen af at være...

Jeg elsker at skrive. Men det ved i allerede nok godt. Det jeg bedst kan lide at skrive, er om det der ikke er sikkert. Usikkert. Jeg kan fortælle dig at jeg er glad. Men ingen kan vide det. Det er usikkert. Kun en selv går og ved hvad man føler, og det er spændende. Synes jeg. Jeg kan godt lide at arbejde med forskellige følelser, og jeg synes også at det er noget af det sværeste. Har du nogensinde prøvet at beskrive dine følelser rigtigt?
Jeg vil lave en slags følelsessamling. En mindre bog, uden sammenhæng, fyldt med følelser. Første kapitel kunne fx være "Lykkelig". Hvis du har den følelse, lige i det sekund du læser kapitlet, vil du forstå det bedst. Derfor vil jeg også skrive kapitlet, når jeg har den følelse. Dele af denne bog, vil jeg ligge herind på bloggen.
Hvis i også har svært ved at beskrive jeres følelser, og nikker genkendene til mine beskrivelser, kan i jo også kopiere dem, når i selv skal fortælle folk hvordan i virkelig har det.
Jeg håber i vil læse med.

- Maja




Ingen kommentarer:

Send en kommentar