mandag den 24. juni 2013

sååååå tæt på sommerferie!

Har haft utrolig travlt med projekt uge, og en masse andet, jeg ikke gider sidde remse op, da du sikkert er ligeglad. Men jeg har fremlagt projekt idag, så alting er lige den tand mere afslappende nu.

Jeg står på en grænse nu. Ikke kun mig, men de fleste andre omkring mig. De sidste par dages tryghed, er snart fløjet væk, og jeg står tilbage med en masse nye løser ender som jeg selv skal finde ud af at sætte sammen. Næste år er 9.klasse, og en masse ting bliver mere seriøst, min bedste veninde Clara tager på efterskole og får jeg lov at holde kontakten med hende stadig? 2 nye kommer ind i klassen, og kæresten skal på gym, men alt i alt, er der nok flere som ser større forandringer, og endnu flere løser ender der skal sættes sammen. Der kommer til at ske en masse, men ikke nu. For nu. Ja, nu står sommerferien for døren.

Det skal blive en sommer jeg aldrig vil glemme. Sommer 2013. Jeg er klar.

I næste uge tager jeg med Tazz (kender du ham? Måske, han er min kæreste, og hedder rigtig Mathias, men ingen kalder ham det, så hvorfor skulle jeg skrive det..) på ferie, med ham og hans familie. Noget af det bedste ved ferier er seriøst at pakke, så er selvfølgelig allerede startet.. lol


- i må gerne afstemme ovre i siden, hvad i synes om bloggen. Danke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar