søndag den 12. januar 2014

Guess who #2


Der var overraskende mange, der læste med
sidst jeg lavede en "Guess who" 
og har derfor tænkt mig at gentage dette.
Kan i gætte det denne gang?

____________________


Du har ikke et lige så stort behov for bacon, som andre har. 
Men du ligner også én, der kommer fra et land
hvor de spiser mere fisk end bacon. 
Du var den første der lærte mig om Harry Styles, 
og også den første der lærte mig,
at man ikke måtte bære dyreprint om efteråret. 
Jeg ved at du kan drikke et glas soya uden at dø,
og du er god at dele en fatboy med. 

Hvis man spørger dig, 
har du også skolens bedste røv. 
Vores største skænderi,
har været da du troede jeg havde haft sex med
"din fyr"
(understregede under æselørerne)
Dit hår er det smukkeste, og
Bonjour
Jeg elsker dig. 



Jeg tror vi begge skal være glade for at 
der her billede er sløret...

//Maja


Ingen kommentarer:

Send en kommentar