mandag den 6. januar 2014

Guess who

(De her indlæg går mest ud til folk jeg kender.
Jeg vil beskrive en person, og minder jeg har med
personen. Det er kun personer, jeg kan lide, ja intet hate.
Jeg vil ikke nævne navnet, og det er ikke kun mine tætteste veninder,
men jeg blander posen med mine bekendte, og skriver om nogle af dem.)

Lad os spille

Guess who

Hvis jeg skal tænke på et minde vi har sammen, 
vil jeg helt klart tænke på dagene med Ole, Peter og Ghab. 
Ja, du er en af de personerne, jeg blevet gode venner med
på meget kort tid. Men vi havde jo også begge meget tilfælles dengang
i foråret. Vi var begge i et langt forhold, vi er begge rigtig kloge, især
til det med sproget, hæh. Nogle vil også mene vi ligner hinanden lidt, 
og ja, så kan vi jo begge to godt lide sild ikke?
Hahhaah.
 En anden ting, vi begge ironisk nok er gode til, 
er at danse. Især hvis vi får lov at udføre
vores vilde moves til "Moves like jagger". 
Grunden til at vi er mere sammen, er nok
fordi du har hængt et "M" på din væg på dit
værelse, kun for min skyld ikke?
Du er og bliver, fyr.
Fyr nr. 2.



Hvor ser vi dog godt ud.

//Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar