mandag den 27. januar 2014

My room, my place


My room, my place


For tiden har der været vildt stress på i mit liv, ja rent faktisk så meget, at jeg igår brød sammen og bare lå og græd og rystede. Der var der, det gik op for mig, hvor meget mit værelse betyder for mig. Der jeg kan være mig selv, finde mig selv igen.
Men hvad laver jeg overhovedet, når jeg så endelig befinder mig på værelset?
På mit værelse, er her jeg slapper af efter en hård dag. Hører musik på mine elskede højtalere, eller ligger makeup. Det har også altid været vigtigt for mig, at jeg også kan få en masse gode oplevelser med andre her, og at det er et fedt sted at være sammen med mine venner.

Nu lyder det som om, at jeg egentlig bare har brug for en blød seng, og nogle højtalere og så er værelset perfekt. Men.
Efter jeg flyttede, her for 1 måned siden, har det været vigtigt for mig at værelset også skal se godt ud. Det skal have en afslappet stil, med små originale elementer. Jeg har brugt mange lys, og lyse farver, og blandet det med lidt gul. Og hvorfor gul?
Jo, da jeg var lille, var min ynglingsfarve altså gul, da alle andre havde blå og grøn og sådan. Jeg synes det var synd for den gule farve, så det var min ynglingsfarve. Synes også bare den er rar og afslappende. Jeg har aftalt med mig selv, at der intet sort skal være på mit værelse, da der ligesom skal være lys og god energi.
Mit værelse skal være specielt, det skal være mit. Derfor har jeg hængt ting op, som viser lidt af min personlighed.
HOV, vil lige sige at mit værelse slet ikke er færdigt, og mangler så meget endnu.
Her nogle billeder:


Min seng, set fra oven.

Et maleri, af Jesper Christiansen, som jeg er ret vild med.


Matchende sengetøj, med lysestage
- som rent faktisk er et æggebæger :P

Mit franske skilt, op af min lyskæde.

Mine elskede GRUK-digte


Elsker bare at være her.


Næste projekt:
Jeg vil smelte LP-plader og bruge til at hænge blade i.
Jeg vil købe en lænestol + lampe til min anden væg.
Skal sætte opslagstavle op på en hel af mine andre vægge. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar