tirsdag den 6. maj 2014

Dyrt vs. billigt makeup


Dyrt vs billigt makeup

For- billigt makeup:
Billigt- selvfølgelig.
Man bliver ikke så trist når det er opbrugt.
Ens veninder kan låne det, uden man bliver øm.

Imod:
Ofte kan der opstå irritationer på huden
Det holder ofte længere.
Kvaliteten er ofte bedre.


Jeg har ikke selv råd til at købe rent M.A.C produkter, desværre. 
Jeg ejer rent faktisk ikke særlig meget dyrt makeup, selvom det da en dag kunne være fedt at eje.
Jeg køber ofte billige produkter, og så er det ofte sådan lidt 50/50 om det er godt eller ej.
Jeg er især vilde med mærkerne E.L.F og Manhattan, som er ekstremt billigt. 
Dog, har jeg også købt meget skrammel makeup, som jeg aldrig har brugt. 

Her et par råd, jeg har gjort mig selv:
- Køb aldrig H&M makeup eller hudprodukter. The body shop, kan også være rigtig hård mod huden.
- Prøv et produkt fra et mærke, hvis det er godt er resten af serien normalt også. Trods det er billigt.
- Hvis du føler dig rig en dag, så køb et produkt fra et dyrere mærke. De ER altså ofte bare bedre.


Mit sidste køb fra E.L.F





Mega lækkert og samlet 143 kr med fragt!
Så bliver man altså bare lidt gladere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar