mandag den 2. juni 2014

GIVEAWAY GIVEAWAY


Jeg har fået æren af at lave den lækreste giveaway nogensinde!
Her idag fik jeg nemlig tilsendt, 4 utrolige lækre smykker, direkte fra Spirit Icons, som måske kunne blive dine?
Jeg modtog smykkerne lige efter min mundtlige engelsk eksamen var slut, bliver det bedre?


om Spirit Icons

Spirit Icons er en smuk verden af smykker med personlige udtryk og endeløse kombinationer.
Smykkerne fra Spirit Icons er fremstillet i Thailand på en ISO9001 certificeret fabrik. Dette betyder et øget fokus på medarbejdernes velvære og arbejdsvilkår.
Alle Spirit Icons smykker er håndforarbejdede og lavet af 925 sterling sølv, oxyderet sølv eller forgyldt i 14 karat guld.
Den brede samling af smykker er designet af grundlæggerne Tim & Daniel, der har en stor erfaring fra den skandinaviske smykke- og urindustri.

- Da jeg fik smykkerne, var det jeg havde allermest lyst til, bare at proppe dem i min egen lomme, for hold op, hvor er de lækre! Tusind mange tak til Spirit Icons for at ville sponsorere smykkerne!

Hvad kan du vinde?
I min giveaway er der to vinderne, med hver et sæt med en ring og et par ørestikkere.
1. Sæt er forgyldt med 14 karat guld. Link til ringen her, og ørestikkerne er samme ikon. Ringen er str. M!
2. Sæt er sølv. Ringen er str. S! Link til ringen her, og ørestikkerne er lavet af poleret sølv og dekoreret med zirconia sten. Link til dem her.

Hvad skal du gøre for at vinde?

For at være med i konkurrencen, skal du dele min facebook side, den finder du HER. Bagefter skal du skrive en besked til min facebook-side, om du gerne vil vinde sæt 1 eller 2. Vær opmærksom på størrelserne! Jeg trækker lod, søndag d. 22 Juni. Hvis det er dig der vinder, kontakter jeg dig efter at få dine kontaktoplysninger, så jeg kan sende gaven til dig.


De kunne blive dine




Ingen kommentarer:

Send en kommentar