søndag den 16. september 2012

Ynglings citater:

Jeg elsker citater. Det er simpelthen noget af det allerbedste at sidde at læse, især hvis man kan nikke genkendene til noget af det.
Jeg har helt klart nogle favoritter, som jeg synes er vigtige i mit liv. For et citat passer ikke til alle. Man skal finde sine egne citater, som så også fortæller hvem man er.

-Du kom grædende til verden, mens alle omkring dig smilede.
 Lev således at du vil dø smilende, mens alle omkring dig græder.

-Den som frygter døden, glæder sig ikke over livet.

-Vær dig selv. Alle andre er optagede.

-If we don't end war, war will end us.

-I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske,
 kan du betyde en verden til forskel.

-Folks ord kan kun gøre det ved dig, du lader dem gøre.

-The time to relax is when you don't have time for it.

-Maybe it's not about the happy ending, maybe it's about the story?



Det er alle citater som jeg synes er vigtige. Måske er de ikke vigtige for dig, men det er også lige meget. Du har dine egne citater som passer på dig, eller som du synes er vigtige.

//Maja


Ingen kommentarer:

Send en kommentar