tirsdag den 11. februar 2014

Second hand?


Ved du ikke om du skal springe ud i genbrugsshopping? Om det er for kikset, eller egentlig meget nice?

Jeg shopper selv i genbrugsbutikker somme tider, og har gjort det i et års tid. Dels fordi at det selvfølgelig er billigere, og man kan få mere tøj for pengene, men også fordi at det bare er en smule federe ikke at have det samme tøj som sin sidekammerat, eller nabo. Men også fordi at det jo ikke gør vildt meget, hvis jeg så ikke synes at tøjet er spændende om en måned, da det ikke har været særlig dyrt. Trods det, ender det næsten altid med at jeg bliver vildt glad for tøjet!
Overvejer du at springe ud i det? Her er mine råd, jeg vil give dig med:

1. Vær opmærksom på inden, at 90 % af det tøj derinde, tilsyneladende er utrolig grimt og mormor-agtigt, led efter de sidste 10 %.
2. Forestil dig, hvordan tøjet vil se ud på dig, og ikke på din oldemor.
3. Vask tøjet inden du tager det på.
4. Vær stolt af dit køb, og snyd ikke med at du har købt det et andet sted, haha.
Måske er det dig der sætter en ny trend i din by?

Her nogle second hand køb, jeg har gjort mig:

Cardigan
(Fra et mærke som kun kan købes i Rusland,)
50 kroner.
Kjole med åben ryg
(Fra ASOS)
60 kroner.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar