mandag den 14. april 2014

10 påskefacts om mig


Ja, i hørte rigtigt.
10 påskefacts om mig.


1. Jeg har altid haft utrolig angst for høns, 
selvom jeg har haft min egen høne.

2. Da jeg var mindre havde påskeharen altid
gemt påskeæg i haven, hver påske.

3. Jeg kan godt lide sild, altså den slags man
spiser til påskefrokost.

4. Gul har været min ynglings-farve i mange år,
da jeg synes det var synd for farven gul,
da ingen havde netop gul som ynglingsfarve.

5. Jeg har et gult æggebæger stående på mit værelse.

6. Jeg skal til to påskefrokoster i denne påske.
En med familien, og en med pigerne.

7.  Jeg har i mange år haft en tradition, om at lave 
en påskekage med min veninde, hver påske.
En dejlig snasket chokoladekage, med chokoladecreme,
og dragépåskeæg på toppen.

8. Jeg kan spille nogle påskesange på klaveret

9. Jeg har ikke sendt nogen gækkebreve i år,
endnu..

10. Jeg elsker Peter Plys's påskefilm


// God Påske



Ingen kommentarer:

Send en kommentar