lørdag den 26. april 2014

Godt vejr, gør folk glade


Vejret er godt,
Folk er glade.
Ønsker god weekend, og bruger masser af penge.

I dag var jeg i Jysk.
Da jeg kom var jeg utrolig udhvilet og glad,
og jeg var ikke den eneste.
Mig og kunderne kunne slås om at ønske god weekend først,
og smilet var højt på begge sider af disken.
Folk brugte utrolig mange penge idag, 
Og det gjorde selvfølgelig mig glad, 
Men jeg håber da også de blev glade for deres nye ting. 

Højt, højere, højest.
Humøret.
Nød bagefter en dejlig cykeltur hjem, 
og kørte højt på 
ros fra chefen.
Så smuttede jeg til OB-kamp,
og trods
"at vi ikke måtte være for fynske og tage sorgerne på forhånden"
var stemningen fantastisk på Stiften-tribunen.
(især da de scorede 2 mål, på under 2 minutter)
Dog tabte de kampen.
Men humøret var stadig højt, 
sammen med tilskuertallet,
for den varme sol, bagede på tribunen.

Det eneste hak i humøret i dag, 
var måske da jeg mødte Aab på Sunset efter kampen.
Og 25 Aab-fans, mod en enkel OB,

Var specielt ikke sjovt.
Nej.

"Mit yndlingsvejr er fuglefløjtevejr"

Nyd, det. Lov mig det.

"Lad som om i fester og er skøre hippier"
- Ida



//Maja




Ingen kommentarer:

Send en kommentar