lørdag den 10. august 2013

Med en uge på Talentcamp starter jeg "året"

Efter en uge på Talentcamp, er jeg klar på at starte på såkaldte 9.klasse.
Talentcampugen i Hjørring var en fed uge! En uge med læring, skrivning, og ikke mindst bekendtskab af SÅ mange nye mennesker. En uge hvor jeg også har fået meget bedre forhold til nogle af de mennesker jeg ser hver dag, men alligevel ikke rigtig har fået snakket med. Tak til jer, for at gøre den uge færdig.
Det har også især været en uge med drama, et pludseligt indblik i et andet menneskes liv, og at være fuldkommen "yolo" selvom man er på camp med 85 utrolig nørdede mennesker. Men ikke mindst også mega nice mennesker! Nørder er for vilde!
Nu er jeg klar til at tage godt fat på det nye år, skrive mere, og udvikle mig mere i alle fag!
På Talentcampen, var der et såkaldt 24-timers projekt, hvor vi skulle arbejde på et projekt i 24 timer og bagefter fremlægge/aflevere. På dansklinjen skulle vi enten skrive et digt, eller en novelle. Denne opgave var ufattelig nem at producere på 24 timer, i forhold til de andre linjer. Nogle valgte at skrive en novelle på 15 sider, og rent faktisk bruge 24 timer, på både at brainstorme, skrive og rette. Jeg valgte at skrive en eksistentialistisk novelle, indblandet med 3 digte. Udfordringer! Ja, tak! Jeg vandt også konkurrencen og kommer hjem med en flot pokal.
Også mange gange tillykke til Silas og Andreas som vandt fra Science, jeres var også sygt godt.

Jeg vedlægger min vindernovelle i næste indlæg som du finder, lige ved siden af dette indlæg. Novellen hedder "Du vælger selv". Læs den hvis du har lyst.

Her først et par billeder fra ugen:




// Maja



Ingen kommentarer:

Send en kommentar