lørdag den 3. august 2013

Ebeltoft - og så videre på talentcamp

En uges tid har jeg været i Ebeltoft med familien. Noget man efterhånden skal lære, at være sammen med de samme mennesker, i så lang tid af gangen. Man tænker ikke over i hverdagen, hvor meget det betyder at man kan gå ind bag en lukket dør, være sig selv, uden at blive forstyrret af mennesker, som har lige så meget ret til at være der, som dig selv. Ugen i Ebeltoft, har også medført et utroligt savn, hvordan kan man overhovedet nå at savne en person så meget, på bare en uge? Det at savne en person er så forfærdenligt kedeligt. Man går og tænker på personen hele tiden, ens humør bliver også påvirket, og man kan ikke koncentrere sig om at lave noget andet. Waste of time. Spild af tid. Min mening.

Nu smutter jeg endnu en uge af sted på talentcamp, og forhåbentligt bliver klar til 9.klasse. Jeg håber på at møde både kendte og ukendte ansigter, lære noget fagligt, og egentlig bare.. Have det sjovt.
(hvis du vil vide mere omkring hvad Talentcamp går ud på, så skriv gerne til mig personligt.)

Lidt billeder fra Ebeltoft-ugen.




 Nyd sommeren - den er ikke forbi endnu.


små tænksomme ord inden du forsvinder:

“What good is the warmth of summer, without the cold of winter to give it sweetness.” 

"Because it’s summer and the memories are just waiting to happen."

"A life without love is like a year without summer." 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar