tirsdag den 4. februar 2014

Week 5.


Week 5.


Hvad laver du i din fritid?

_________

Ja, hvad laver jeg egentlig?

I sidste uge, uge 5, valgte jeg at skrive ned, dag for dag, for at
finde ud af, hvad jeg egentlig bruger al min tid på.
Kig med, eller lad være, hvis du finder det uinteressant.


Mandag:
Startede dagen op med at
fremlægge projektopgave, så tog jeg til Fysioterapeut,
da jeg kom hjem lavede jeg lektier, og så Paradise Premiere.

Tirsdag: 
Var i skole selvfølgelig,
og arbejdede på første gang i nyt job i 3 timer.

Onsdag:
Jeg var i skole til 15.15, var til tandlæge om formiddagen,
så var jeg sammen med Malou og Laura om eftermiddagen,
så tog jeg hjem og lavede aftensmad, og bagefter mødtes jeg
med pigerne igen.

Torsdag:
Skole, Fysioterapeut, tilbage til skole,
på café med min søster, og bagefter 3 timers arbejde.

Fredag:
Efter skole var jeg i Fitness og om
aftenen var jeg til fest.

Lørdag:
Om formiddagen var jeg i fitness, og om aftenen
var jeg sammen med Malou og Laura,
senere tog vi over til Alex, Jacob, Malte og Julius og så sov vi sammen hos mig.

Søndag: 
Jeg arbejde i bageren i 5 timer,
så tog jeg hjem og lavede lektier,
så mødtes jeg i fitness med pigerne.
Og så sov jeg sammen med Malou, Laura og Sofie.


Det var den uge, puha.
Lidt billeder fra ugen:





//Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar