onsdag den 5. marts 2014

Alle vil have kærlighed, ingen vil kæmpe for den

Det er det her alle vi fortabte teenagere søger, ikke?

Jeg har fundet ud af,
At ikke alle drenge er ude efter sex,
nogen er rent faktisk ude efter ægte kærlighed.
Men er der nogle der vil kæmpe for den?
Jeg har ikke mødt, én dreng i hele mit liv, der vil kæmpe for det.
Det gælder sikkert det samme for piger.
Ægte kærlighed, kommer ikke bare, fra den ene dag til den anden.
Det har jeg også fundet ud af. 

Jeg har mødt ægte kærlighed,
én gang i mit liv.
Og det tog  fandme lang tid at kæmpe for.
Det kostede, tid, tårer, og en masse pinlige hændelser,
men pludselig var det helt perfekt.

Kender vi overhovedet til at kæmpe for noget, vi gerne vil have?
Vi får snart det hele serveret. 
Hvis der er noget eller nogen du rigtig gerne vil have, 
så kæmp dog for dem..
Der er ikke nogen der gør det for dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar