mandag den 26. maj 2014

Indlæg om - Sport?


Sport

Sport?!

Efter mange år, med operationer hver, eller hvert andet år,
har det ikke været muligt for mig nogensinde at starte på en sport,
eller være særlig meget med til idræt.
Jeg har aldrig nogensinde haft glæden ved sport.
Før nu.
Man skal hver dag huske på de små fremskridt.
Når jeg løber 3 km uden at stoppe, er jeg skide stolt.
Jeg husker tilbage på den pige, der græd af smerter,
af at skulle gå de 300 m ned til stranden.
Det er ikke en halv-marathon,
men det er fremskridt, og det går kun --> fremad.
Jeg er nu startet i fitness, og går der 2-3 gange om ugen, de gode uger.
Og jeg elsker det, for første gang.
Jeg elsker at få sved på panden, og presse mig selv.

et par billeder derom







Flere indlæg om løb & fitness følger

//Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar