tirsdag den 8. januar 2013

Forvirrende drenge... come on.


Drenge... & Piger....


Drenge. I kan være så forvirrende. I forstår ikke de signaler i udsender. Forstår ikke hvordan vi tolker dem. I tænker jer ikke om. Når i skriver skat, når i kysser, sover sammen, og i det hele taget laver en masse med en pige. Så tager vi piger det som om i vil os noget. Som om vi har en fremtid. En pige bliver hurtigt forelsket, og i forstår ikke hvad det gør ved vores humør.
Hvis du skriver en anelse koldt en dag, er vi piger triste hele dagen. HELE dagen. Hvis du skriver en sød besked til os om morgenen, så gør du os glade. HELE dagen. 
Lettere sagt, vores humør afhænger af dig. 

Hvor lang tid tager det at skrive en sød besked? 
1 min. 1 minut af din tid, hele vores dag. 

Og nej, jeg er ikke færdig. Måske ELSKER du også at skrive søde beskeder. Måske sender du mange, og vi piger føler os specielle. Du føler ingenting. Eller måske føler du lidt, måske ikke. Vi piger tror, du føler noget. 

Hvad vil du egentlig? Hvorfor gør du som du gør? Vores fremtid? Dine følelser for mig? Er der andre?

Piger har tusindvis af spørgmål. Og det er klart, for du er vildt forvirrende. Men hvor mange spørgsmål tror du kommer ud? 
Ingen.
Pigen, vil ikke ødelægge det i har. Hun har jo følelser for dig. Og hvad hvis du droppede hende helt, hvis hun sagde noget? I ejer hende. 
Du må vide hvad du vil. Og hvis ikke. Så find ud af det. Du kan ikke være andet bekendt.
Og når pigen så tager mod til at spørge, hvad i skal, for det skal hun! Så svar hende ordentligt. 

___________________________________

Håber i forstod budskabet. Mine tanker går til mine dejligste piger. Som skal lide under drenge, der behandler dem som deres kæreste, sover sammen med dem, kysser med dem, skriver de sødeste ting, viser dem frem for deres familie. Kærester? 

"Jeg har vidst noget med en anden"
"Min mor siger jeg først må når pigen er over 15"
"Min mor er lige blevet fyret"
"Jeg bor lidt langt væk"
"Intet svar"
"Intet svar"
"Intet svar"

Undskylningerne er mange. Come on, drenge. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar