lørdag den 12. januar 2013

Lykke, Lykken & Lykkelighed.


Don’t change so people will like you, 
be yourself , 
and the right people will love 
the real you.



Lykken skal nok komme. Kæmp for den. Søg efter den. Men vær' aldrig trist over det du ikke har.  For lykken kommer når man mindst venter den. Grin, & lev livet. Får livet går kun en vej.

      -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Hvis du har fundet lykken. 
Så nyd den. Vær taknemmelig. 
Og ikke mindst; Vær der for dem der ikke har.
For dem som ikke er så heldige som dig.
Eller for dem, hvor lykken ligger i vente, men hvor ventetiden er lidt for lang.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Til sidst lige et billede af min halskæder. For jeg er afhængig af disse skabninger.  Jeg smider dem altid væk, eller ødelægger dem. Men der er intet smykke der kan slå dem. Og ja jeg er kræsen. Jeg kan bedst lige sølv, lange halskæder med et rart motiv. Den der er hjerteformet har jeg fået af Tazz, den betyder meget, når det er fra ham. De andre har jeg enten selv købt eller fået. 
Her får i et billede:
 ------------------------ ------------------------ ------------------------ ------------------------ ------------------------
God weekend & God æblekage.

//Maja


Ingen kommentarer:

Send en kommentar