onsdag den 28. august 2013

F O R E V E R



For evigt. Altid. Vil altid være der for dig. Du kan altid ringe. Sammen for evigt. Du vil altid være den bedste. Jeg gør det imorgen. Er sikker på at vi bliver venner igen. Rolig nu, før eller siden kommer han i tanke om mig igen. Jeg vil aldrig være sammen med nogen anden. Lige meget hvad er jeg altid din mor. Du er stadig ung, bare rolig. Om et par måneder skal jeg nok satse på skolen. Kun lige startet på Nutella glasset, der er masser endnu. Lige købt ny computer, den kan bruges hele livet. Jeg skal nok passe på den for evigt. Jeg vil aldrig glemme dig. 



Hvorfor er det at vi ikke tør indse at intet varer forevigt? Intet! Hverken glasset med nutella, eller dig og din kærestes forhold. Tanken om at miste er frygtelig, men helt ærligt; Der findes intet, "For altid."
Du ved det godt? Eller måske gør du ikke? Alt omkring dig er væk lige om lidt. Nu er du ung, men imorgen, om lidt, nogle timer, år. Det er bare tid. Snart er du også væk. Tænker du over hvad du vil bruge dit liv på? Hvem du vil være i en verden så crazy, som den her? Hvis ikke, kommer du måske til det nu.

eksempel
Du har en kæreste. Hun er sød, alt er dejligt. Hendes kys, personlighed. Det hele. I har det godt sammen, og egentlig kunne du ikke forestille dig at tilbringe livet med en bedre person, end hende. Dagene, månederne, år går. I har det godt. Du hører din ven, tale om alle dem han kysser. Han prøver det og det, og siger til dig "Du er kun ung en gang, skal du ikke til at prøve nogle ting?"
Hvad vil DU gøre? Vælge i livet?
At have et godt liv, med en du elsker. Men accepterer at du ikke har prøvet særlig meget i livet. 
Eller, Slår op. Prøver en masse, kysser, har et crazy liv, og prøver alt det af, som livet kan. 
Vælg
nu


Svært ikke? 
Måske ved du hvad du vil svare, men jeg ved ikke. Er det meningen vi skal prøve en masse ting af, vi lever kun en gang. Eller er det meningen at vi skal finde vores lille plet, i det store univers, og lade nogle andre prøve de ting? 

just think.


------------------------

(det ville være mega awesome, hvis nogle af jer ville skrive hvad i synes om mine tekster, bare skriv på facebook, eller noget.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar